tisdag 10 februari 2009

Vandrande schema?

Vet inte huuuur många gånger jag har blivit väckt imorse, snacka om irriterande när man ligger hemma och är sjuk!! Har inte fått en blundssömn på hela natten och när jag äntligen har fallit i sömn börjar smsen, När börjar vi?, Vilken sal ska vi vara i? Vilket ämne? Ser det ut som jag är ERT vandrande schema eller?

Det som är mest irriterande är att dem vet att jag är sjuk. Varje gång dem frågar en fråga måste jag resa mig upp och gå och kolla på schemat men jag orkar faktiskt inte. Vill så gärna vara dem till lags men kroppen säger ifrån och det gör jag också nu. Snälla, skicka inte sms/ring innan klockan 12 nu när jag är sjuk. Ställer ingen klocka på morgonen eftersom jag har svårt att sova om natten men efter 12 borde jag vara vaken.

Känns ganska dåligt att mina vänner smsar mig som om jag vore ett schema men inte kan fråga hur jag mår...? Är inte det en självklart sak att fråga en vän som legat hemma i fem dagar??

Ska försöka plugga Psykologi hela dagen idag. Kombinera sova med Psykologin. Blir nog jätte bra! Hade dock bara velat göra mig fräsch, åka upp till stan och ta en fika. Hade varit underbart mysigt men är man sjuk så är man! Xoxo / S

2 kommentarer:

  1. Din blogg är väldigt lik min ;) hahaha!
    Har du bara denna bloggen nu eller?
    puss & Kram Janiina

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag vet gumman. tog en mall så blav den såhär men jag ska ändra lite med färger o så när jag vet hur man gör. Är ny här vet du :P hahaha Nu skriver jag bara i denna ja. :) puss o kram

    SvaraRadera