torsdag 12 februari 2009

Ute igen :D wiiie

Hahah ute igen. :D wiiiee, låter precis som jag suttit i fängelse men riktigt så illa är det inte :P haha Idag har jag varit i skolan och på jobb. Inte så mycket skola för min del. Fikade på marknadsföringen (A) Typiskt mig, sen gick vi tillbaka för att ha filosofi men då var den inställd. Nice!! Tillbaka till Barista och väntade på att ha Psykologiprov halv 3. Det gick faktiskt ganska bra tyckte jag.




Efter psykologin så var det tillbaka till tjejerna på Barista tills jag skulle börja jobba klockan 5. Där gick det också bättre än förväntat. Fick sålt 5 st :D Super lycklig. hehe

Nu ska jag hoppa ner i sängen så man kan vara pigg och vaken imorgon :) Då bär det av till seduction! wiiiie!!! Nighty nighty :D xoxo/ S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar