fredag 6 februari 2009

Sängliggande :(

Thank god its friday...? Hmm inte idag :S Ligger i min säng och har gjort det sen igår kväll. Feber, hosta och kli i halsen. Men nu ska jag inte klaga! Har sagt länge nu att jg vill vara så sjuk att jag inte orkar resa på mig, är dock inte riktigt så sjuk men har redan börjat tröttna. Haha S kan bara inte sitta still en hel dag.

Skulle egentligen till Sara på middag ikväll men eftersom jag ligger i sängen och nästan inte orkar ta mig upp får ag ju hoppa över det :( GRATTIS i efterskott iaf och hoppas din kväll bli lyckad fast inte jag är med ;) hihi

Mamma köpte ett dataspel till mig innan :D Så nu har jag något att roa mig med. ska återgå till det nu :P hehe Hoppas ni alla får en fantastisk fredag xoxo/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar