måndag 16 februari 2009

Vill INTE!!!!!

Har jobbat på connecting nu två veckor och känner redan att jag verkligen INTE vill gå diiit. Usch! Blir på jätte dåligt humör. Det är alltid samma sak. Kunde de inte varit lite varierat istället. Blir så sjukt uttråkad av att bara sitta och prata i telefon i 4 timmar.

Iaf ska hoppa in i duschen och sen blir det jobb igen. Idag är en sånn dag då jag bara vill ligga kvar i sängen. Livet känns helt jävla meningslöst och det snöar ute igen! ÅÅÅÅhhhh kan det inte bara bli sommar, sol, studenten och utlandet, bartender? Vill inte tillbaka till skolan efter lovet! Vill INTE!!! 107 dagar kvar till studenten!!!






Nä nu kallar duschen. Xoxo / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar