lördag 21 februari 2009

KRASNAPOLSKY <3



Gårdagens kväll bjöd på PAAARTY (D) i köpenhamn på KRASNAPOLSKY med Pernilla och Sandrah. Riktigt roligt hade jag. Gamla minnen väcktes till liv och det kändes precis som förr i tiden. Jag ÄLSKAR dig Pernilla. Blev dock inte varannan vatten, nästan, men jag minns hela natten. Känns riktigt bra faktiskt. :) Är stolt över mig själv. Vi alla var fyllon men jag var det minsta fyllot igår. Hahah :)


Blir riktigt pussig av mig när jag är inte är i mitt 100 % fulla bruk. Haha

Idag har jag bara kollat på TV heeeela dagen. Myst ner mig i soffan med popcorn och täcke och kolla på YESman. Ritigt rolig var den. Det är ju Jim Carrey och han är såååå sjukligt rolig. Kan bara inte sluta skratta åt honom. Så den filmen kan jag rekomendera! Bara till att mysa ner er och kolla på den.

Efter det lagade brorsan mat till oss Tack för en god middag lille bror. Precis lagom till melodifestivalen. Tyckte inget bidrag var så där suuuuuper bra. Blev faktiskt lite besvien på EMD. Hade förväntat mig så mycket mer av dem. Men ju mer jag lyssnar på låten desto bättreblir den. Tyckte även ALLA med Sofia och Så vill stjärnorna med Molly Sandén var hyffsat bra. Rätt bidrag som gick till finalen iaf!


Efter melodifestivalen kom Hot Chicks på TV så fastnade framför den också. Haha nu sitter jag här i min säng och ska väl snart tända TVn igen. Så slöööö jag är idag då, men det kan vara mysigt det också. Sista dagen imorgon sen är det skolan igen :( USCH!!! Vill verkligen INTE!
Xoxo/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar