Ångest, ångest och åter igen ångest. Hade sånn ångest igår för att jag skulle gå till skolan idag. Var på riktigt dåligt humör och kunde inte somna förän kl 4 imorse. Skulle upp igen klockan 6 men jag orkade verkligen inte så jag bestämde mig för att stanna hemma. Men nu har jag ångest för det. Vet inte hur jag ska göra för att balansera det så jag orkar med de 3 sista månaderna. Ska iaf in i duschen nu sen väntar jobb. Ska till skolan imorgon så jag kommer in i vardagslivet igen.
Xoxo/ S
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar