
Alla hjärtans dag idag spenderar jag ensam i min säng. Tråkigt men får se vad som händer ikväll. Film med Micke eller myskväll med mamma. Har iaf spenderat halva dagen med min underbara flicka, Jenna. Tack så jätte mycket för att du finns här för mig. Jag älskar dig. FÖR EVIGT!!!



Kvällen igår blev rättare sagt heeeelt galen. Lite för mycket att dricka. Minns dock inte mycket men kul har jag alltid tillsammans med Jenna. Det är en sak som är säkert!! :D Blev förfest hemma hos Jenna. Låter riktigt tråkigt men satt framför datan på msn och snackade med MIU och sören när dem gjorde radio. http://www.mmradio.se/ Sen bar det av till Seduction. En riktigt lyckad premiär :) Där träffade vi Robin och Naton. Tack för en lyckad kväll.
Vill även än en gång skriva att ni betyder jätte mycket för mig. Vet inte vad jag hade gjort utan er mina underbara flickor. Tack för att ni alltid finns här för mig. Ni ska veta att jag också finns här för er. Natt som dag, dygnet runt. Jag älskar er!
Vill även säga att min mamma betyder allt för mig. Du är underbar! Du ställer alltid upp för mig och stöttar mig. Tack för att du finns. Jag älskar dig! Till döden skiljer oss åt.

Jeg savner dig! Jeg vil ha dig! Mums.
Xoxo / S

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar