Sitter just nu och lyssnar på den. Efter att ha letat ganska länge hittade jag den på youtube. SVT har tagit bort alla eftersom dem gått till final i melodifestivalen. Men nu har jag hittat den. Det dröjer nog inte länge förän dem tar bort denna också :( Löjligt!!!
Ska ta en tidigare buss upp till stan idag. Måste in om skolan och hämta två böcker som jag glömde i fredags. Får bara hoppas skolan har öppet så jag kan få tag i dem. Har en inlämningsuppgift i Internationell ekonomi till på måndagen och religion prov på onsdagen. Usch! Snacka om att plugga på sitt "lov".
Annars har lovet varit.... ja nog det sämsta hit intills. Har sovit till 13 på dagen, jobbar från 17 på kvällarna. Inget roligt lov alls. Känns bara att skolan snart är tillbaka och då dröjer till vi har lov igen. Kan tiden ticka på! Vill bara ta studenten och komma ut i världen!!!
Nääää... Nu är det dags att ta sig till bussen. En sak är bra med bussen iaf, jag får läsa min bok :) Den är sååååå bra! Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna!

Skriver mer när jag kommit hem ikväll! Xoxo / S

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar