Gick ganska bra på jobb faktiskt!! Fick iväg 4. Helt okej.. :) Jag var iaf go och glad. Handlade nytt smink innan jobb så nu är det gjort. När man skulle köra hem var det dock inte lika kul. haha Helt glas halt ute. Regnet på framrutan frös på 0,00001 sekund. Så jag såg inte ett skiiiit när jag körde. Helt galet vilt. haha
Nu ska jag mysa ner mig och kolla på någon bra film. Sov gott allesammans. Xoxo / S
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar