solen lyser och det är underbart! Har jobbat under hela min ledighet. Hade dock hellre varit med vännerna men det är härliga pengar i fickan kan man lungt säga =) I fredags var jag och Jess i köpenhamn på clubIN och träffade Benjamin och Ullrik. Det var super fedt!!! Sa att jag inte skulle dricka men heter man Stephanie så gör man ;)
Tack för en underbar kväll.
Påskafton firade jag tillsammans med familjen =) Äntligen alla samlade igen :D Det var jätte mysigt. Sen blev det utgång med mina kusiner på chilli. Söndags körde jag cabbe till jobb sen crusade vi bara runt i stan :P Haha Var på Nyhavn med Jenna, PA mm och drack öl. Också super härlig kväll.
Nu väntar jag bara på att Maruschka ska höra av sig så ska vi åka upp i stan. Ska nog träffa baby en stund ikväll också :D Wiiiii.... Saknar dig! Massor!!! (K)
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar