måndag 2 mars 2009

Suuuuuune...

Glömde ju skriva att jag åkte med Jess och hennes Sune hem från jobbet idag :) Super härligt att inte behöva ta bussen. Jess hade varit och köpt en liten Ford Fiesta och hädan efter heter han Suuuuune! ;) Grrraaaawww... Tack för körningen babe! Uppskattar det verkligen :) Love yah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar