Ja mycket sådannt blir det nu innan man drar iväg till Sunny beach. Tror det blir Sunny iaf. Väntar på mail från min chef. Gick riktigt bra på jobb idag. Fick iväg 4 VOIP (IP-telefoni) och 1 MBB (Mobilt bredband) Riktigt nice faktiskt! :D
Då blire nog stockholm i helgen. :) Intervjun för pacha/Toxic äger rum på hiltonhotell på söndagen så det är bara att förbereda sig :) Vill ju helst ha jobbet så man jan välja sen.
Har lite ångest faktiskt. Tar jag jobbet i Sunny böjar jag jobba den 15 maj. Missar 10 dagar i skolan men ska dock INTE missa min student så flyger hem dagen innan igen och sen tillbaka till Sunny den 4. Hahah Mycket flygande men vad gör man inte för bartenderyrket.
Går bra med dieten. Var riktigt sugen idag. Var nära på att hoppa av den men jag klarade mig :D Så 4 dagen imorgon. Känner mig fan duktig asså :)
Nu ska jag sova så det kan bli ny dag. Natti natti
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar