måndag 23 mars 2009

gaaaah, nå går det bara dåååligt!

Vill bara att skolan ska vara över. Hade prov på en argumenterande text i svenska idag. Det gick riktigt dåligt eftersom jag varit slarvig och inte pluggat. Lika dåligt kommer organisation och ledarskap gå imorgon eftersom jag inte förstår ett skiiit när jag sitter och läser igenom det. Allt i skolan går riktigt kasst just nu och det är riktigt psykiskt jobbig asså. Har inte varit på jobb på en hel vecka iheller eftersom det varit så mycket i skolan :( Men åker ju om 53 dagar så orkar inte bry mig!

Hämtade studentmössan idag :D Ännu ett steg närmare studenten, sen så ska jag lägga upp min balklänning imorgon så där ännu ett steg närmare balen. Jag ber, låt dessa sista dagarna så snabbt.


Danmark var sjukt jädra kul i lördags :D Lagom mycket dricka så jag mådde riktigt bra igår också :) Spelade wii med Pernilla hela dagen, åt god thaibox och kllade på film. Tack så jätte mycket för i helgen gumman! Hade riktigt kul. Älskar dig <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar