tisdag 3 mars 2009

Hejsan heter jag.....

Hahahahaha har nog inte skrattat så mycket på väldigt väldigt länge. Idag på jobb ringde jag upp en kund men hade väl tankarna på annat håll...? hahahaha När dem svarade hördes S röst högt över hela byggnaden, "Hejsan hetyer jag och ringer från Bredbandsbolaget." Alla började asgarva och jag försökter verkligen bara fortsätta samtalet som om inget hade hänt men lyckades dock inte eftersom även jag bröt ut i skratt. Fick ursäkta mig och lägga på, jag kunde verkligen inte sluta skratta. Det kom så spontant. Hahahaha Precis som att man kan heta Hejsan. Snyyyyggt!

Nu är det bestämmt!!! :) Det blir bartender i Bulgarien med sunny beach i toppen denna sommaren också. Helt fantastiskt kommer det att bli :) Åker ner den 15 maj för att jobba i två veckor. Sen får jag ledigt den andra och tredje juni så då blir det hemfärd till sverige igen. Får ju verkligen INTE missa min student dag. Det är den vikigaste dagen i mitt liv! Sen åker jag tillbaka till sunny beach den 4 juni igen och stannar till säsongen är slut! Det kommer att bli en vild sommar! Så alla som vill ha en sommar dem aldrig glömmer, Kom till Sunny beach och den glade viking!

Nu ska jag fixa färdigt min mat till imorgon. Går fortfarande på dieten. 5 dagen imorgon. Starkt jobbat av mig! Sen kallar sängen, kan nästan höra hur den gamar efter mig ;) Natt natt Xoxo / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar