Ja då var man hemma hos pernilla nu och förfestar. Har fått på mig en vit svart super sexig klänning, snyggt smink och känner mig rååååläcker idag ;) Idag är killar nummer ett på listan ;) haha Skönt att äntligen få ner några öl, groggar och cider i magen faktiskt :D Det är nog det jag saknat mest av allt! Alkolisten Steph is back ;) Grrraaaaw. Ikväll blire danmark!!! Bee there. ;) KRASNAPOLSKY är jag ganska säker på att det blir. Sitter och lyssnar på www.mmradio.org också. Väldigt bra radiokanal på fredagar och lördagar :)
Så en liten resume.... vill ni träffa två läckra brudar ikväll så är det danmark som gäller ;) Ha en trevlig lördag allesammans.
Nu blire SHOOOOOTS!!!!
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar