lördag 21 mars 2009

Pernilluuuuus

Ja då var man hemma hos pernilla nu och förfestar. Har fått på mig en vit svart super sexig klänning, snyggt smink och känner mig rååååläcker idag ;) Idag är killar nummer ett på listan ;) haha Skönt att äntligen få ner några öl, groggar och cider i magen faktiskt :D Det är nog det jag saknat mest av allt! Alkolisten Steph is back ;) Grrraaaaw. Ikväll blire danmark!!! Bee there. ;) KRASNAPOLSKY är jag ganska säker på att det blir. Sitter och lyssnar på www.mmradio.org också. Väldigt bra radiokanal på fredagar och lördagar :)

Så en liten resume.... vill ni träffa två läckra brudar ikväll så är det danmark som gäller ;) Ha en trevlig lördag allesammans.

Nu blire SHOOOOOTS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar