lördag 21 mars 2009

Utgång Baby!!!

Det var inte många timmar man var på jobb... En om man ska vara exakt :P haha Där var inte ett skiiit att göra så jag fick köra hem igen. Tjänade en hundring, hade dock velat ha mer men jag nöjer mig. Skulle inte jobbat alls idag. En hundring för att stå och vika servetter i en halv timma. Hahah Bra jobbat där!
Utgång i köpenhamn med Pernilla ikväll? Det var så längesedan jag var ute så det ska bli riktigt härligt :) Konsumera massor av sprit ska jag göra faktiskt, ragga massa snygga grabbar och dansa. Steph anropar Pernilla! Hör av dig så fort du ser detta på 0707 - 19***. Bliver det inte Danmark ikväll så blir det hemma fest hos Kajsa i Malmö, för ut ska jag iaf! Sen är det dags att ta tag i dieten imorgon igen. Hur ska det gå en bakfyllans dag? :P haha

Robinsson ikväll! Det får jag bara inte missa. Anna från sunny ska ju vara med. Du vinner gumman! Hoppas på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar