
För er som är nyfikna på hur det gick under min första 13 dagars period kan jag säga att det gick finemang. Inte en ända gång fuskade jag! När jag startade stod vågen på 52 kg, idag när jag vägde mig stod den på 48,5 så det har blivit en minskning med 3,5 kg. Måtten runt magen har minskat med 5 cm. Känner mig frääääsch och snygg :) Nu ska jag bara ner några kilo till sen är jag super nöjd :)
Det är ju snart sunny beach - baren och bechen som gäller och då måste man ligga inne med en snygg body ;) 


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar