fredag 13 mars 2009

Thank god its friday :D

Såååå härligt! Äntligen fredag :D Idag känner jag för att mysa ner mig i soffan med en stor skål godis, chips och dippa och en iskall cola. Till middag skulle jag vela be om Marita mat :P Hahah allså för er som inte vet vad det är så är det fläskfilé i crame fresch sås med pasta. MUMS säger jag bara. Nu vattnas det i munnen på mig. Men går man på diet så gör man! :(



För er som är nyfikna på hur det gick under min första 13 dagars period kan jag säga att det gick finemang. Inte en ända gång fuskade jag! När jag startade stod vågen på 52 kg, idag när jag vägde mig stod den på 48,5 så det har blivit en minskning med 3,5 kg. Måtten runt magen har minskat med 5 cm. Känner mig frääääsch och snygg :) Nu ska jag bara ner några kilo till sen är jag super nöjd :)
Det är ju snart sunny beach - baren och bechen som gäller och då måste man ligga inne med en snygg body ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar