Åter till en helg då jag bara ska jobba. Cafét imorgon och på söndag 11-16 sedan på söndag kväll blir det Connecting 17-21. :S Hade tänkt jag skulle bli färdig med två arbeten så jag slipper dem i veckan då jag har alla mina prov :S
Ikväll blev det ingen Marita mat, godisskål, chips och dipp eller cola (som jag var sugen på). Höll mig till min tråkiga diet. Men däremot fick jag äta oxfilé vilket smakade suveräääänt :) Hela kvällen har jag underhållit mig själv med att dricka massor av vatten och röka massor av cigg. Inget bra att gå på diet - röker desto mer. Men men thats life!
Sjukt taggad inför Sunny - dagarna räknas ner och just nu befinner vi oss på dag 63, om 40 min är det dag 62 :D Får hoppas dem går som rinnande vatten. Kan inte bärga mig förän jag få återvända til mitt älskade Sunny, bak baren och mitt andra hem!

Nu ska jag sova så det blir ännu en ny dag! Sweet dreams beatches!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar