Jaaaa, då kom jag på vad det var jag skulle berätta om mina bokade flygbiljetter. Haha Bokade en flygbiljett ner till sunny beach den 16 maj för att återigen jobba som bartender på Den Glade Viking i sunny beach. Åker hem igen den 30 maj för att gå på balen, vara med på utsparkslekarna och ta studenten!!! Wooohoooo... Sen bokade jag en resa tillbaka igen den 6 juni eftersom det inte fanns något flyg som gick tidigare. Så har lite extra tid med vänner och familj innan jag far iväg ut på min lilla upptäcktsfärd :D haha Ska bli såååå häääärligt. 68 dagar kvar till avresan.
Just nu sitter Jenna vid min andra data och nördar sig. Ska snart plugga lite sedan blir det sängen. Blir en lång dag imorgon i skolan och sedan jobb. Ska vara på skolan halv 8 imorgon för att äta frukost med HH&S gruppen. Själv får man ju inte äta eftersom man går på dieten. Den går riktigt bra faktiskt. Är på min 9 dag idag och har alltså inte många dagar kvar. Imorgon har jag bara 4 dagar kvar sen är jag fri igen. Men ska faktiskt gå direkt in på en annan diet. Så inget mumsigt för min del. Men ska bli skönt det också.
Nu ska jag inte uppehålla er mer. Ska leka med Jenna nu. Natti natti. Xoxo / S
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar