onsdag 4 mars 2009

:D

Jag är fan riktigt grym, sjätte dagen på min diet imorgon :) Och jag har klarat mig galant! Mår prima faktiskt. Antagligen går jag på fel men jag går ändå ner i vikt. Det är det som är huvudsaken. Så när jag är färdig med denna och jag har sett resultatet kanske jag går in på den "riktiga" Hehe Ska vara väldigt smal och fiiiin till sommaren. Så man kan stå och jobba i bikini utan att skämmas ;)

Nu ska min babe, L också skicka iväg sin ansökan! Jag hoppas verkligen att hon får jobbet! INGEN är som S & L. Vi är bara BÄST!!!! Älskar dig hjärtat. <3

Nu ska jag sova. Sista dagen på jobb imorgon sen är det långhelg. Det behöver jag verkligen :D Graw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar