Kvällen var minst sagt lyckad. Killarna flockades runt om oss och vi älskade det :D Vi fick precis lagom med dricka och många shots blev det. Är inte alls bakis idag. Skönt faktiskt!!! :D Har spelat wii med Pernilla hela dagen och nu väntar vi på att maten ska komma tills oss. Det blir thaibox med kyklingspätt, nudlar och jordnötsås. MUMS säger jag bara. Det är jag förtjänt av :) Heheh
Skriver senare när jag har kommit hem. Xoxo
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar