Da var man nere i sunny!!! 30 grader varmt och helt sjukt underbart! Kanner verkligen att jag gjorde ratt beslut och akte anda. Det ar som mitt andra hem bak baren pa den glade viking.
Igar borjade morgonen med att mamma korde mig till flygplatsen kl 04. Checkade in vaskan sedan bosatte jag mig i rokrummet till planet skulle lyfta. Kommer upp pa planet och marker att jag skulle aka forsta klass. Sjukt nice. Snacka om att flygvardinnorna slickar ens rov. hahaha Landar 10 minuter fore beraknat och hamta vaskan gick snabbt och smidigt. Min bil var pa plats i tid sa det var bara att bege sig direkt till sunny beach. Nar jag kommer fram fick jag mitt hotell rum. Fick inte tag i Emmy for hon lag pa stranden sa jag passade pa att sova en timme.
Hade ledigt i gar sa det blev valdrig mycket festande. Var pa Valhalla, mexobar och Disco orange sa var val hemma vid 05 imorse. Upp igen klockan halv 10 for att ga till standen med Emmy, Jossan och Daniel. Helt underbart. 30 grader varmt! Vi gick upp fran stranden for att ata lite frukost vid 12 tiden sedan bad Dulle oss att kora runt i en golfbil och promota lite for den stora oppningen vi ska ha ikvall pa den glade viking. Det kommer bli sa sjukt vilt. Jag ska dock inte sta i baren ikvall for fick ledigt idag ocksa. Harlig borjan fast an jag faktiskt ville jobba!!!
Nu ska jag upp och satta mig i baren. Ska forsoka skriva sa ofta jag kan! Ville bara saga att allt ar sjukt underbart har nere! Love you, xoxo
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar