tisdag 5 maj 2009

Dåligt bloggande!

Ja det får jag verkligen säga! Riktigt uruselt!!! Kan tyvärr inte säga att jag ska bättra mig iheller för nästa lördag åker jag och då blir det nog ganska svårt att få tid till bloggandet.





Janiina kom ner under valborg. :) Underbart att se dig igen gumman. Det blev hem duscha och fixa sig sen åkte vi och mötte upp Linea. Underbart att se dig med honey!!! (K) Det blev en valborg hemma hos baby med Davis och Adam. :D Härlig kväll faktiskt.
Dagen därpå var jag riktigt sjukt trött. En härlig dag i pildammsparken med sol, vänner och fotboll. Senare på kvällen körde vi hem till Mange och umgicks där :)
Lördag morgon åker min älskade Janiina hem för att fixa det sista inför Dubai resan. Kommer ner och hälsar på dig när jag kommit hem älskling :D Mig blir du inte av med ;) Hahaha
Sen åkte jag hem till Marika där vi låg och solade hela dagen :) Kvällen bjöd på utgång med Pernilla på slagt ;) Också riktigt rolig kväll!!! Helt underbart..






Kan inte precis klaga på mitt liv just nu! Jag älskar mig själv, och jag älskar dig (K) Jag älskar alla mina vänner och min familj :D Det enda som är lite tråkigt är att jag har så blandade kännslor inför sunny beach. Det är det jag verkligen velat riktigt länge nu. Jag bara älskar att stå bakom baren och jag VET att det kommer bli riktigt sjukt kul. Men jag vill INTE lämna dig Babe!!!! Tycker om dig riktigt sjukt mycket! Men det är som jag sagt.... Har vi fortfarande kännslor för varandra när jag kommer hem så är det VI!!!! <3 Och jag vet att mina kännslor inte kommer att försvinna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar