Usch ja... Precis vad du ville va? Du har fått mig riktgit fucking in love :S Är det bra eller dåligt?? Det är bara du som vet J!
Igår jobbade jag hela dagen. Sen åkte jag hem till Babe och umgicks lite. Riktigt mysigt var det förutom att jag tror jag har fått pollen eller förkylning eller något :S Näsan rann hela tiden, ögonen kliade och Babe sa att jag hade feber, vilket jag inte tror är sant. Han är bara nojig över att jag skulle smitta honom. Hahaha Sov iaf där och som sagt var det super mysigt. Tack för en underbar kväll och en ännu mer underbar natt J! <3
Idag har jag varit och jobbat igen. Får se vad kvällen har att erbjuda. Det är trots allt långfredag :P Haha som om det skulle göra någon skillnad? Lovet är snart slut och det är tillbaka till skolan som gäller. USCH säger jag bara! Kanske blir Danmark ikväll med Jess för att träffa Benjamin :) Han är på besök och då gäller det att passa på. Inte ofta vi träffas inte.
Ha en wonderfull påsk allesammans!
Veckan som gått
13 år sedan

Hur slutade kvällen då? :$
SvaraRaderaSkriv....
hahahha
kvällen slutade med att vi åkte över till danmark och träffade benjamin och ullrik på CLUBIN. den blev minst sagt lyckad!!!
SvaraRaderahaha Okej vad var det som gjorde att det blev lyckat?
SvaraRadera