Ja det kan man verkligen säga... Sååå trött men ändå måste jag plugga inför imorgon. Denna + nästa vecka i skolan är inget att leka med. USCH!!! Hade prov i religion idag, har matte prov imorgon och på fredag, inlämningsuppgift i psykologi, marknadsföring och Hon han och sånt sen prov i svenska på måndag och organisation och ledarskap på tisdag. USCH!!! Varför måste det vara så mycket?
Budade på tradera igår efter en tiara till balen. När jag sedan öppnar min mail hade jag vunnit två, så nu har jag två stycken. Vad ska jag med TVÅ till? Hade uppskattat om ni ville hjälpa mig med vilken av dem jag ska ha?

Nu ska gloögat ner i matteboken! Blir nog inte blund i natt, sådanna fall blir det I matteboken.

jag tycker nr 2 :)
SvaraRaderaokej Tack :)
SvaraRadera