Ja då har man haft sitt "lov" och jobbat sina pass denna veckan. Då var det äntligen helg :D Sen börjar skolan igen... :( Har så mycket ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är såååå tråkigt. Ser ingen mening alls med att gå dit.. Tråkigt när man känner så faktiskt!!
Gick hyffsat på jobb ikväll, fick iväg 3. Hade möte med chefen så miste lite tid där men men det gick bra ändå.. Ledig från jobb nu i 3 dagar. Ska bli super härligt. Får se vad helgen har att bjuda på. Tror bara det blir en lugnt helg faktiskt. Det behöver jag!! Vill ha en lugn helg med mysig middag och film kväll. :D
Nu blir det TV och mysa ner sig i sängen. Sov gott. xoxo / S
Veckan som gått
13 år sedan

ja det är jätte tråkigt gumman. Kommer du inte ens ner och hälsar på oss? :)
SvaraRaderaNäää jag gör ju inte det. Är så besviken på Jesper och Sören :( Jag åker till ayia napa eller hodos och jobbar istället.
SvaraRadera