Var på sjukhuset hos Tess idag. Som det verkade mår hon nog lite bättre men det är så lätt att säga att man mår bra fast än man inte gör det. Så får verkligen hoppas att hon är på bättringsvägen :) Saknar och älskar dig massor stumpan <3
Nu är det sängen som gäller för det är en låååång dag imorgon. Först skolan till 16 sen jobb till 21 så är väl hemma lagm till 22 tiden :P hehe God natt och sov gott. xoxo / S


fint namn på bloggen ;)
SvaraRaderaPuss åsa
www.honsomler.devote.se