tisdag 3 februari 2009

Tess <3

Kom hem från jobb för en liten stund sedan. Gick faktiskt bättre än förväntat idag :) Först lyssnade jag halva passet sedan sålde jag andra halvan. Sålde 2 stycken vilket jag tyckte var väldigt bra eftersom man ska sälja minst fyra per pass. Alltså sålde jag vad jag skulle. Haha Hade dock inte varit fel att sälja lite mer men måste komma in i det först sen jääääävlar vad med pengar man ska tjäna ;) hehe
Var på sjukhuset hos Tess idag. Som det verkade mår hon nog lite bättre men det är så lätt att säga att man mår bra fast än man inte gör det. Så får verkligen hoppas att hon är på bättringsvägen :) Saknar och älskar dig massor stumpan <3

Nu är det sängen som gäller för det är en låååång dag imorgon. Först skolan till 16 sen jobb till 21 så är väl hemma lagm till 22 tiden :P hehe God natt och sov gott. xoxo / S

1 kommentar:

  1. fint namn på bloggen ;)
    Puss åsa

    www.honsomler.devote.se

    SvaraRadera